Wednesday, July 18, 2012

::: suatu hari di klinik gigi :::

Minggu lepas punya cerita. Ini kali ketiga pergi klinik gigi. Den ingat dah abis dah treatment tu rupanya ada lagi.. Tak pandai abis-abis.

Dah sampai klinik tu, doktor gigi terangkan apa yang akan terjadi hari tu.. Skema nya ayat. Yang ni nak kasi filling gigi yang kekal punya, sure baik punya lah dan pasni takda masalah lagi. saya layan tak layan jer bila doktor tu cakap sebab saya tau at the end mesti ada penambahan.. Penambahan dari segi pembayaran. Memang tak syak lagi.. Dia beriya terang itu ini bla bla bla lepas tu kan lepas tu kan kan kan kena bayar mahalnya.. berpulohan ribu.. Aitey aisemen.. Bukan duit kita la yer tapi saya tetap mahal gak kalau convert to duit kita..

Tak mau cerita panjang, saya terus cakap doktor tu kita buat apa yg perlu dulu.. Ini pun saya dah saya ok sangat2 dah tak sakit macam dolo2 tu.. :-)

Doktor ompuan tu pun buat ler apa yg patut.. Dia buang filling yang tak kekal tu dan gantikan yg kekal..  Tau tak, saya rasa mengantok sangat dan sempat gak tido kejap sebab tak sakit. Ada sakit pun manja2 jer sakitnya.. hehehe.. DONE..

Ada lagi, dia suruh saya itu ini lagi.. Amboi ko tak menyempat nak rembat duit laki aku yer.. hehehe.. Pandai jer nak pujuk aku suruh gi selalu yer.. hehehe.. Takpa takpa kalau ada problem gigi lagi cek mai no.. Bagi la cek rilek dulu dr visit u all setiap minggu.. hehehe.. lepas bereh semua tu, sibok jer snap sana sini.. Nasib baik takda org  hehehe..









Anyway, TQ doktor gigi.. :-) 



No comments: