Thursday, September 6, 2012

::: Up date :::

Lamanya tak update my blog.. Entah la, mood tu kurang nak mengarang dan takde cerita sangat. Ramadan dan Hari raya pun dah berlalu. Seperti biasa jugak sambutan dan tak semeriah Hari Raya di tanah air ku yang tercinta.

Cepatnya masa berlalu dah masuk bulan September dan hampir setahun jugak saya dan keluarga menghuni bumi Chennai ini.. Ada suka ada duka dan bermacam-macam lagi yang ditempuhi. Dan yang pasti, Kami akan berpindah buat kesekian kalinya.:-)

Dah banyak tempat dihuni dan merata tempat dilawati.. Alhamdulillah dan banyak jugak pengalaman hidup yang dirasai. Memang seronok dapat pergi dan melihat sendiri cara kehidupan di tempat-tempat yang berbeza.. Kalau nak cerita memang tak habis dan yang pasti tak akan pernah habis. hehehe..

Seronok baca blog kawan-kawan siber yang sibuk bercerita tentang puasa dan raya.. Tumpang gembira dan saya takda cerita tentang itu semua.. Syukur, ibadah puasa berjalan lancar seperti biasa dan eid jugak disambut ala kadar.. Tahun ni beraya di Hyderabad. memang sambutan meriah ketika bulan puasa. peluang untuk menambah pendapatan bagi yang berniaga.. Memang menyeronokkan. Bila Eid sambutan yg memang ala kadar saja.

Oh sungguh saya tak tahu nak bercerita tentang itu semua dan tetiba saya jadi blurrrrrrrrrrrrrr..

Ok that's all i really wanna do.. hehehe..



No comments: