Sunday, September 28, 2014

~~~ New Born Baby Ziyad ~~~

Alhamdulillah.. Perancangan Allah itu yang terbaik. Maka lahirlah putera kami yang kedua pada September 15, 2014 jam 4:57 petang Isnin yang lepas. Kalau ikutkan due september 29.. Apa-apa la janji saya dah selamat melahirkan my baby dengan selamat. Sekali lagi melalui pembedahan. :)

Naman diberi Syed Ziyad Hussain;


So, selamat berpantang untuk saya.. Tapi nak habaq sikit, berpantang di oversea ni lain sikit.. hehehe.. Saya cuma tekankan bab pemakanan, memang saya jaga la dengan betul. Siap call mak dikampung tanya resepi nak masak makanan untuk saya sendiri.. Ya memang sedih melalui proses berpantang keseorangan hanya saya dan Hubby yang uruskan.. Takpa la.. Apa-apa pun sama. Ini kali kedua berpantang tanpa jagaan mak. Takda urut-urut bagai. Mandi herba semua tu takda. just manage dengan ubat hospital dan saya ada jugak pesan kat student yang balik Malaysia for summer break belikan Jamu selapan untuk saya.. Cuba jugak makan jamu dan boh pilis dekat dahi.. Tapi seronok kalau semua org yang buatkan.. hehehe.. Tak la follow sangat.. hehehe.. Banyak ngelat.. ak tahan bau jamu.. Hahahaha..

So far Alhamdulillah rasa bertenaga walau masih lagi diperingkat pemulihan.. Pelan-pelan na.. hehehe..

No comments: