Tuesday, July 3, 2012

::: Pre-School :::

Hari ni, saya dan my son pergi melawat sekolah untuk buat survey for his pre-school aka tadika. Beruntungkan budak zaman sekarang. So, dipendekkan cerita layan jer la gambar dibawah :-)

sekolah 

dia excited tengok buku yang ada ikan.. asyik " fish" jer memanjang

kenal huruf dan benda

bilik ni akan sentiasa bertukar-tukar permainannya.

seronok bila tengok banyak barang yang boleh disepahkan :)

tak reti duduk diam

perpustakaan yang kecil dan selesa. 

bahan bacaan

buku buku

buku lagi

bilik muzik

classroom

Beza sangat-sangat dengan sekolah yang saya pernah pergi sebelum ini iaitu Seeds international scholl. Saya lebih suka yang ini. :-) Harap-harap la ada rezeki my son study sini. Dah nak gi sekolah dah anak omak ni kan. Mulanya the headmaster tu nak letak my son dlm play group memandangkan umur baru 2 1/2 year tapi bila tengok my son punya kebolehan dan respond kalau ditanya " what is this?" terus nak letak dia kat kelas study.. Alhamdulillah.. Suka bila dia boleh berinteraksi dan menunjukkan interest dia terhadap sesuatu yang dia nampak. Erkk maseh terlalu awal lagi untuk saya berkata begitu. Kita tengok bila dia pergi sekolah nanti.. Adakah dia boleh menerima suatu keadaan yang baru baginya tanpa saya disisi.. hehhe.. Jangan nnt dgn mak mak dia sekali masuk kelas and duduk sebelah dia sudah.. hehehe..





No comments: