Thursday, January 10, 2013

Barang Free

Hai macam takda cerita lain jer nak tuliskan.. Time boring ni elok juak diisi dengan menulis sementara my son tengah tido.. Ada gak faedah nyer..

Nak tulis gak tentang barang free yang saya dapat semalam.. hehehe.. Saja jer kan.. Antaranya teh cameron perisa strawberry lagi.. Semalam, gi ziarah kawan sebelah rumah.. Sesampai jer dia habaq la, banyak barang nak kena buang ni.. Tadi pun dok asyik kemas bilik. Lepas tu dia habaq lagi mau something free dak? Aih, mak ai kalau dah namanya free, mau ler.. Walaupun pada ketika itu saya memang malu malu kucing .. hehehe

Memula kita gi bilik atas, Tengok banyak jugak la barang yang ditinggal oleh seorang pelajar Malaysia yang dah abis belaja.. hehehe.. Dia duduk sekali dengan kawan saya ni sementara nak habiskan belaja di Universiti of Minnesota.

iklan jap:::: "apa bau ni hangit ni??? rupanya saya terlupa nak kecikkan api nasik.. Nasik dah hangit :::""(((

Sambung balek cerita barang free.. Saya dapat Cermin panjang, bakul laundry, kipas angin dan selebihnya saya tak ambik la.. So, turun bawah kat garage pulak.. Banyak lagi barang dapat free.. muahahaha.. Seronok la sakan sambil pilih2.. Termasukla teh dan segala macam rempah ratus saya dapat free.. Seronok dapat banyak jacket dan kasut boot.. Muahahahaha.. Gelak jahat...

Alhamdulillah, Semua barang-barang dilaporkan dalam keadaan yang sangat baik.. hehehehe..

sedap.. 

celestial herbal tea tak cuba lagi yg belah atas, yang peach tu saya beli.. saja tumpang glamor.. hehehe


Kalau dekat US ni, summer season memang banyak jualan garage sale. Kalau nasib baik boleh dapat barang yang maseh elok dengan harga berpatutan.. Saya takde pengalaman gi pergi garage sale ni.. In Shaa Allah, summer tengok macam mana.. Buat masa ni kita dok beli dan cari barang 2nd hand untuk rumah melalui website craigslist minneapolis.. Harga yang memang berbaloi baloi.. hehehe.

Yang semalam tu ala-ala garage sale jugak tapi free.. hehehe.. Malu la nak tempek gamba jacket2, bakul laundry, kipas angin etc.. hehehehe..

Alhamdulillah rezeki..


No comments: