Tuesday, July 24, 2012

::: San Francisco Downtown :::

San Francisco downtown, California, USA. Walaupun jarak rumah ke downtown sfo dekat, tak la bilang hari turun downtown. :-) Pergi ni pun dengan kawan hubby yang sama projek jenjalan sebelum dia balik India. Saya ikut sekali la yer. Kami naik train dekat Milbrae ke sfo downtown. Tak mau drive sbb parking susah on weekend. Cara yang terbaik untuk jimat kos. Mahal parking dekat sfo ni. hehehe. Dengan menaiki train tak tension dgn jammed, nak cari tempat parking lagi. Ini cerita tahun 2008 daaa.. :-)

Antara tempat yang kami pergi adalah seperti:

Saks Fifth Avenue. saya tak beli apapun sini. Mahal bagi saya dan tak berbaloi. hehehe. Jenjalan cuci mata jer. Lepas dah puas tengok kami pi tempat lain pulak..



Macy's. Hubby dan saya memang suka Macy's. Kami seperti biasa, kalau sale terutama perfume,memang beli sebab harga murah. Hubby dia suka shopping t-shirt and shirt kat sini. Bukan ambik harga yang mahal. Semuanya below $50. 




Bangunan unik tiga segi

me

suka design ni. Tau mana kita nak pergi.

cantik
Kawan hubby lak, dia shopping kat shepora sebab wife dia kirim belikan lipstick dan macam-macam lagi. Saya la yang kena tolong pilihkan ikut citarasa saya.. hehehe.. Dia okey jer. Sini pun kami beli perfume jugak sebab sale..Asyik memanjang jer perfume. Saya dan hubby memang suka perfume. Beli sikit-sikit untuk gift balik M'sia and untuk family hubby India-Dubai.

Masa ni memang tengah sale. Mana-mana pergi semua que panjang bila tiba masa nak membayarnya. Kami sempat gak jenguk Old Navy, Apple store, GAP dan banyak lagi la. Kami tak gi pun China town. Semua pakat nak balik sebab dah penat. 

Sepanjang saya duduk US, boleh katakan setiap hari ada sale. Sale jer memanjang tak pun clearance sale. Hari-hari sale.. hehehe.. Rindu nak shopping, entah bila yer nak g US lagi ;(



No comments: